divendres, 25 de maig del 2012

El món torna boig...



El món torna boig...


El món torna boig...

Això em ve al cap cada dia que passa.
Això em ve al cap quan llegesc els diaris.
Això em ve al cap quan veig informació manipulada.
Això em ve al cap quan converteixen en injust el que és  just.
Això em ve al cap quan no s'escolta el clam d'un poble.
Això em ve al cap quan titllen de delinqüents estudiants universitaris que es manifesten pacíficament.
Això em ve al cap quan es maltracta el món de l'educació.
Això em ve al cap quan es condemna a mort la sanitat pública.
Això em ve al cap cada vegada que no es condemna el que realment és condemnable.
Això em ve al cap quan les forces de seguretat abusen de la seva condició.
Això em ve al cap quan no es respecten la llengua i la cultura d'un poble.
Això em ve al cap cada vegada que no es respecten els drets vitals de les persones, sigui quin sigui el color de la seva pell, la seva procedència o condició social.
Això em va al cap quan no es valora prou el món artístic.
Això em ve al cap quan no es valora una assignatura que ensenya valors que contribueixen a ser millors persones.
Això em ve al cap quan neguen la llibertat d'expressió.
Això em ve al cap quan acomiaden persones de la  feina pel seu color polític.
Això em ve al cap quan  veim gent col·locada en un lloc de feina a dit.
Això em ve al cap quan veig personatges  monàrquics que no són jutjats com toca.
Això em ve al cap quan un pobre vota el partit dels rics.
...o sempre ho ha estat. 
Antònia Lladonet